În cadrul studiului realizat inzpire.me, au fost analizate 10.000 de conturi de Instagram deținute de influenceri.
Astfel, s-a ajuns la concluzia că un influencer are nevoie de 42.575 de followeri pentru a realiza un profit lunar de 13.800 de lei, însă doar în condițiile în care are colaborări plătite cu anumite branduri.
De asemenea, influencerii au nevoie de 19.050 de followeri pe Instagram, dar și de colaborări plătite, pentru a câștiga lunar aproximativ 7.600 de lei. Pentru a obținute acest venit, persoana respectivă poate crea și doar 8 postări și 8 story-uri pe lună.
„Mulți oameni nu înțeleg potențialul de marketing pe care îl are platforma, mai ale scei care nu au crescut cu asemenea platforme”, a declarat Marie Mostaed, cofondatoare și COO a inzpire.me.
Studiul a revelat, de asemenea, că în medie, un influencer, petrecere 30 de ore pe săptămâna pentru a-și menține brandul personal, iar 17 ore din acestea sunt dedicate postărilor realizate în colaborare, deci cele care aduc profit în mod direct, potrivit mirror.co.uk.